Zdá se, že se nacházíte v .

Přejděte na stránky společnosti Scania pro více informací.

Pořiďte si dříče

Zn.: Nástup možný okamžitě

Skladová vozidla Scania XT ihned k odběru.

Ať už potřebujete přepravovat materiál na stavbě nebo v lomu nebo hledáte ten nejpoctivější možný základ pro těžkou práci nejen v terénu, Scania má pro vás to nejlepší možné řešení oceněné titulem Top Bau Truck 2023 magazínu Transport a Logistika. Naše řada XT nabízí skvělou průchodnost terénem, robustní techniku, vysokou odolnost a maximální spolehlivost. Nyní pro vás navíc máme jedinečnou nabídku skladových podvozků bez čekání.

Proč chtít řadu Scania XT?

 
  • Silné, robustní ale přitom úsporné motory
  • Skvělá ovladatelnost a nepřekonatelná trakce v terénu
  • Ochrana světel a podvozku
  • Ocelový přední nárazník s volitelnou ochranou proti podjetí
  • Pohodlná kabina s veškerou komfortní výbavou
  • Možnost vysokého sání vzduchu
  • Předpřipravené otvory v rámu pro instalaci nástavby
  • Široké možnosti pomocného náhonu
  • Servis a digitální služby, na které se můžete spolehnout

 

 

Zaujalo vás některé z vozidel? Potřebujete poradit s volbou vhodného nástavbáře? Neváhejte se na nás obrátit, stačí vyplnit kontaktní formulář. 

 

Aktuálně nabízíme

„Scania XT je nákladní vůz, na který se můžete spolehnout, když jede do tuhého. Vzhledem k potřebám našich zákazníků jsme vytvořili nákladní vůz, který si poradí v nejnáročnějších podmínkách při zachování vaší provozuschopnosti a produktivity.”

Scania G 450/500 B8x4HZ

Provedení: XT, splňuje legislativní požadavky na terénní vozidlo třídy N3G

Základní informace:

Rozvor: 1 990 + 2 560 + 1350 mm

Konfigurace náprav: 8x4

Zatížení přední nápravy: 2x 8000 kg

Zatížení dvojnápravy: 21 000 kg (10 500 + 10 500kg)

Maximální technická hmotnost vozidla: 37 000 kg

Maximální technická hmotnost soupravy: 65 000 kg

SPECIFIKACE PODVOZKU
 

Hnací ústrojí:

Motor: DC13 164 450 hp Euro 6/ DC13 165 500hp Euro 6

Převodovka: GRSO905R se 12+2 stupni 

Retardér: R3500

Spojka: automatická, 3 pedály

PTO EG umístěný vzadu: EG653P

Objem palivových nádrží: typ 355M (využitelný objem 315l)

Objem nádrže AdBlue: 80 dm3

Směr vyústění výfuku: nahoru, krátká verze

Nasávání vzduchu: vzadu, zvýšené
 

Kola:

Přední pneumatiky: 315/80 R 22.5 Construction Steer Continental 

Zadní pneumatiky: 315/80 R 22.5 Construction Steer Continental 

Materiál disků: ocel

Rozměr disků: 22.5x9.00
 

Odpružení:

Typ odpružení přední nápravy: parabolická listová pera, 3x29

Typ odpružení zadní dvojnápravy: parabolická listová pera, 4x41

Typ rozvodovky zadní nápravy: RBP735+RP735

Převod rozvodovky ZN: 3,52

Uzávěrka zadního diferenciálu: Ano
 

Rám:

Typ rámu: F957

Tažné zařízení: Rockinger 500 čep 50
 

Brzdy:

Typ brzd: bubnové

Ovládání brzd: manuální + automatické

ESP: odpojovatelné
 

Elektrický systém:

Alternátor: 100A

Akumulátor: 230Ah

Typ hlavních světel: H7

Typ zadních světel: žárovky
 

Kabina:

Typ: prostorná denní kabina řady G s nízkou střechou a lůžkem k odpočinku (CG17L)

Odpružení kabiny: komfortní, vzduchové
 

Komfortní výbava: automatická klimatizace, nezávislé topení (3 kW), chladnička, zásuvky: Smart 2 Stoneridge)

 

SPECIFIKACE NÁSTAVBY

 

Rozměry nástavby: 

5600 x 2370 x 1 1100 mm, objem 14,6 m3
 

Hydraulika

Kompletní hydraulika HYVA/PENTA s ovládání v kabině řidiče
 

Použitý materiál: 

Podlaha HB 500 (vysokopevnostní otěru-vzdorná ocel) v tloušťce 6 mm

Bočnice HB 450 (vysokopevnostní otěru-vzdorná ocel) v tloušťce 4 mm

Přední STRENX S700 MC v tloušťce 4 mm

Zadní čelo HB 450 (vysokopevnostní otěru-vzdorná ocel)

v tloušťce 4 mm
 

Bočnice: 

Pravá strana - PENDEL: zavěšená na čepech a otevírána vlastní vahou bočnice při vyklápění, v celku bez středového sloupku, v bombírovaném provedení, zajišťována mechanicky / ručně / pomocí páky na předním čele.

Levá strana - BORDMATIK / HYDRAULICKÁ: z jednoho kusu bez

středového sloupku v bombírovaném provedení otevírána a ovládaná hydraulicky z kabiny řidiče. Bočnici lze otevírat do různých poloh jak pro odsypání sypkého materiálu od nástavby vozidla tak pro nakládání paletového materiálu sklopením dolů.
 

Zadní čelo: 

PENDEL: zavěšené na čepech a otevírané vlastní vahou čela při

vyklápění v bombírovaném provedení. Je zajišťováno a odjišťováno

pomocí pneumatických pístů, které jsou ovládány z kabiny řidiče.

Aretace zadního čela v profilu
 

Příslušenství:

  • rezerva na předním čele v provedení mechanická - lanová
  • zadní sklopný, polohovatelný nárazník (zábrana), (pro finišer)
  • zaplachtovaní nástavby na stranu (nehořlavá plachta), ovládání klikou ze země
  • zadní blatníky hliníkové + zástěrky
  • boční protipodjezdové AL zábrany
  • poziční osvětlení vozidla
  • držáky klínů, držák lopaty
  • koncový vypínač sklápění, pojistné lano
  • gumové dorazy - vyměnitelné
  • ochrana zadních skupinových světel
  • dvouokruhový vývod na přívěs (ne pro ovládání hydraulické bočnice na přívěsu)
  • reflexní označení nástavby podle předpisu EHK č. 104
  • podpěra nástavby
  • signalizace sklápění nástavby
  • zadní odsypová lišta pevné provedení (pro finišer) v rovině s podlahou

 

 

 

Scania G 500 B8x4HZ

Provedení: XT, splňuje legislativní požadavky na terénní vozidlo třídy N3G

Základní informace:

Rozvor: 1 990 + 2 560 + 1 350

Konfigurace náprav: 8x4

Zatížení přední nápravy: 2x 8000 kg

Zatížení dvojnápravy: 21 000 kg (10 500 + 10 500kg)

Maximální technická hmotnost vozidla: 37 000 kg

Maximální technická hmotnost soupravy: 65 000 kg

SPECIFIKACE PODVOZKU
 

Hnací ústrojí:

Motor: DC13 164 450 hp Euro 6/ DC13 165 500hp Euro 6

Převodovka: GRSO905R se 12+2 stupni 

Retardér: R3500

Spojka: automatická, 3 pedály

PTO EG umístěný vzadu: EG653P

Objem palivových nádrží: typ 355M (využitelný objem 315l)

Objem nádrže AdBlue: 80 dm3

Směr vyústění výfuku: nahoru, krátká verze

Nasávání vzduchu: vzadu, zvýšené
 

Kola:

Přední pneumatiky: 315/80 R 22.5 Construction Steer Continental 

Zadní pneumatiky: 315/80 R 22.5 Construction Steer Continental 

Materiál disků: ocel

Rozměr disků: 22.5x9.00
 

Odpružení:

Typ odpružení přední nápravy: parabolická listová pera, 3x29

Typ odpružení zadní dvojnápravy: parabolická listová pera, 4x41

Typ rozvodovky zadní nápravy: RBP735+RP735

Převod rozvodovky ZN: 3,52

Uzávěrka zadního diferenciálu: Ano
 

Rám:

Typ rámu: F957

Tažné zařízení: Rockinger 500 čep 50
 

Brzdy:

Typ brzd: bubnové

Ovládání brzd: manuální + automatické

ESP: odpojovatelné
 

Elektrický systém:

Alternátor: 100A

Akumulátor: 230Ah

Typ hlavních světel: H7

Typ zadních světel: žárovky
 

Kabina:

Typ: prostorná denní kabina řady G s nízkou střechou a lůžkem k odpočinku (CG17L)

Odpružení kabiny: komfortní, vzduchové
 

Komfortní výbava: automatická klimatizace, nezávislé topení (3 kW), chladnička, zásuvky: Smart 2 Stoneridge)

 

SPECIFIKACE NÁSTAVBY

 

Rozměry nástavby: 

5 600 x 2380 x 1 000 mm, objem 13,3m3
 

Hydraulika: 

olejová nádrž MEILLER s využitelným objemem 75 l

provozní tlak 275 barů

ventil sklápění MEILLER

vícepístový hydraulický válec MEILLER

hydraulická podpěra sklápěcí korby pomocí uzavíracího kulového kohoutu
 

Korba: 

  • levá bočnice s bordmatikem
  • pravá bočnice - výkyvná
  • zadní čelo s automatickým vačkovým jištěním
  • podlaha 6 mm HBW 450 (Hardox® 450 nebo srovnatelný materiál) 
  • bočnice M-JET 4 mm HBW 400 (Hardox® 400 nebo srovnatelný materiál)
  • zadní čelo M-JET 4 mm HBW 400 (Hardox® 400 nebo srovnatelný materiál)
  • výsypka o délce 450 mm
  • dávkovací zařízení s nástrčnými čepy na výsypce
  • boční rolovací plachta MEILLER, ovládaná klikou z úrovně terénu
  • barva plachty RAL 9005 černá, žáruvzd.
  • držák náhradního kola na předním čele vpravo vč. zvedacího zařízení
     

Příslušenství: 

  • manuálně sklopný zadní nárazník dle ECE R58-03 vč. plynových vzpěr pro ergonomické ovládání
  • sklopné a odnímatelné zástěrky
  • výškově nastavitelné držáky zadních světel
  • horní zakrytování zadních světel
  • hliníkový opěrný žebřík s držákem na pravém hliníkovém blatníku
  • hydraulická přípojka pro sklápěcí přívěs (dvouhadicové provedení) se zásuvnou spojkou DN12 dle ISO 7241-1-A, 275 bar 
  • pneumatické ovládání v kabině řidiče s proporcionálním řízením (spouštění podle směrnice o prevenci úrazů UUV bez aretace, zvedání s aretací)

Kontaktní formulář

Prosím vyplňte povinné pole.

Prosím vyplňte povinné pole.

Pole není vyplněno v požadovaném formátu.

Prosím vyplňte povinné pole.

Prosím vyplňte povinné pole.

Odesláním žádosti vyjadřuji souhlas se zpracováním osobních údajů společností Scania Czech Republic s.r.o. a potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

In order to submit the form please agree to the terms and conditions.